Онлайн система з управління проектами і завданнями. звіти за завданнями, проектам і користувачам. управління персоналом Українська
Русский
English
projects-manager.com  projects management  Новини  projects management  Додано новий пункт меню - "Зворотний зв'язок"
[ 28-Травня-2011 ]
Додано новий пункт меню - "Зворотний зв'язок"

Додано новий пункт меню - "Зворотній зв'язок". На даній сторінці можна згенерувати посилання для обраного проекту і розмістити отриманий код на будь якому сайті, наприклад, на сайті проекту. Це не складніше ніж вкласти звичайний лічильник на сайт.

Без-имени-5

Після цього на сайті з'явиться форма з обраним заздалегідь дизайном. Через цю форму побажання клієнтів чи знайдені помилки в проекті, будуть потрапляти прямо в систему до менеджерів даного проекту.

Без-имени-6

Якщо у менеджера налаштовані оповіщення - то він відразу ж отримає повідомлення на ICQ\e-mail про нове повідомлення. Далі, на підставі введених даних, він може відхилити повідомлення або створити завдання або баг і призначити виконавців. Це заощадить час і дозволить оперативно видаляти знайдені помилки.

Додати свій коментар
Залишити коментар Закрити вікно
Ім'я
Повідомлення
:) ;) :| :( :-0 :-P heart star
Коментарі
03-Вересня-2017 04:33 Rogerjaw:
In accordance to the fashion of footwear and a variety of brand names, quantity of footwear may vary. This will trigger the front end of the shoe to end up becoming wider than that of what a lady has.mens cheap shoes online.
11-Серпня-2017 04:56 hapesThida:
Third, use clean soft cloth touch a little protein to wipe the stain, it may wipe there are various annoying destination. Within the damp environment, the bag usually will seem some tiny mildew point. Because of this scenario, you ought to get the special decontamination oil to wipe it, and next besmear the identical color gas. If not, talk to the retailer to know for certain if have got recommendations for care. Next, look at how the fabric Cheap Bags is structured. Look carefully at the workmanship of the stitching. Could be the workmanship pleasant? Has double stitching been added where straps meet requires of the bag, as well in as well as where the Birkin Black may need extra corroborations? Inferior stitching will cause major problems, as an example chance that your bag will literally sink at the seams. I just browsed its website, choosing words saying "New for Fall Winter 09 is really a fabulous regarding dogwear for precious four legged friend, as modeled by Hogey from Bat
23-Липня-2017 20:25 Geraldpak:
Most people are acquainted w/ NetMeeting and other software program that allow you talk to others over the internet. VOIP is similar. Nevertheless, it also utilizes your telephone - the interface we're all familiar with. You can easily give your little business a large business image simply by utilizing professional phone features. get virtual sms number services attributes this kind of as a virtual receptionist, intelligent call forwarding, voicemail to email and a toll totally free company quantity can give you a large company look, and improve your ability to serve clients much more effectively. Google Calendar: In my opinion, this is the very best calendar on the internet. You can share your calender with particular individuals; keep it private (your eyes only); Share it with a particular group of people or integrate it with your website. I use Google Calendar for my individual and company scheduling. You can permit other people to add occasions to your calendar, sha
30-Червня-2017 11:46 ViktorTooth:
Обслуживание насоса муфты Haldex 5-го поколения В современных полноприводных автомобилях Вольво применяется муфта Haldex 5-го поколения. Она срабатывает быстрее, четко определяя требуемый крутящий момент для задней оси, в отличии от муфт предыдущего поколения. Модернизации полного привода улучшили поведение Вольво серии ХС на любом дорожном покрытии. Конструктивно муфта Халдекс 5-го поколения изменилась. В муфте теперь отсутствует масляный фильтр. С точки зрения эксплуатации возникает необходимость в дополнительном обслуживании масляного
23-Квітня-2017 14:28 Larisaciz:
Военное постельное белье изготавливается из натуральной ткани – бязи хлопчатобумажной отбеленной и набивной, 100 % хлопок. Материалы, технология изготовления, маркировка, упаковка соответствуют ТУ 858-5773-2005 изм. 1,2,3,4 «Белье постельное». Такое белье практично в уходе и комфортно в использовании. Оно не электризуется, легко стирается и гладится, его можно отбеливать. Спать на таком белье уютно и тепло. Гигроскопичные свойства бязи способствуют комфортному сну. Солдатское постельное белье в обычном магазине не купишь. Оно изготавливается, ка
21-Грудня-2014 11:43 Air Jordan OL School III:
“Aisyah jom la kita berangkat. biarkan saja la bukannya ada kaitan dengan aku pun. Aku menjawab sambil menahan ketawa.? Oh yeke Saya ingat dekat Petaling Jaya Dekat dengan rumah sewa anak saya yang pemalas nak bersih bilik tu “ Jawab abahku‘Aduh Terkantoi juga dengan abahku Perangkapku tak mengena kali ni’” Ala macam mana abah boleh kenal Farah ni “” Mestilah Farah kan anak abah Takkan abah tak cam suara Farah pulak Kenapa telefon ni Jangan risau abah sihat je”? Hehe dah tahu dah Suara pun ceria je Bini abah pergi mana ?. Jawab Nisa sambil menyuap nasi goreng ke dalam mulutnya.“Ain sayang abang,aku dah mula sayan dan cintakan dia. Katanya ingin berjumpa denganku hujung minggu ni.Blok pelajar perempuan yang paling hampir dengan blok pelajar lelaki.Azri memberi cadangan. Dia selalu berkumpul dengan geng-geng dia dan kacau budak-budak perempuan yang lalu dekat dengan mereka. Aku sudah pulang ke kampung halamanku setelah dipecat oleh keluarga Dato’.” Dia diam sesaat.
21-Грудня-2014 10:36 MBT ShoesMBT Men Shoes:
Aduh!! ?? Setelah menemukan tempat yang sesuai, Kemudian tulang itu dicampak kedalam hutan untuk diberi makan babi perliharaan mereka.*******“Sunyi ku rasakan pada hari ini ini.ku pandang ke luar jendela.5. Padaku mungkin dia mahu memujukku. Aku tahu berat untuk dia menerima keadaan. Jebat Arjuna.Warkah yang merentas laut membawa perkhabaran rindu… Dan namanya…Namanya mengharum di situ.” aku menggeleng lagi, aku mohon??” Raut mukanya yang sedari tadi riang gembira berubah sedih ketika aku mengutarakan maksudku untuk pulang mau tak mau kuurungkan niat itu langsung saja dia bersorak girang Tak lama kemudian dia berjongkok dan menggambar sesuatu dengan ujung daun di tanah karena penasaran aku ikut berjongkok di sebelahnya ingin tahu apa yang sebenarnya digambarnya karna dia terlihat sangat serius“Kenapa sekarang kamu jadi murung Dulu kamu sangat ceria” tanyanya sok tahu sambil tetap menggambar aku menatapnya curiga“Memang kamu tahu seperti apa aku dulu”“Aku tahu semua
21-Грудня-2014 07:53 Air Max Women:
“Happy Birthday Auntie Wa! Bukankah dunia sebagai tempat pertempuran kerana kerehatan yang sebenarnya akan kita temui di Jannah kelak? Kiranya,” Aku mengangguk setuju. Lelaki yang suka memecat PA nya sesuka hati tanpa belas kasihan hanya kerana sukar menerima kehidupan peribadinya diganggu. Jangan harap aku nak hidupkan enjin kereta Myvii Pink aku pagi-pagi macam ni.’’. Aku tahu dia serius dengan kata-katanya. Tapi rupa-rupanya dia hanya ingin menyindir aku.baik dia segera beredar sebelum Kin Ho. memandangnya.Hehehehehe.Tapi Alil silaprupanya Echa lagi cute bila Echa senyum.Aku pun tak paham.bermusuh kalah anjing ngan kucing.Novel : Serumpun Kasih Yang Hilang 1 Oleh :Bro YuskaJam berganjak ke 8ni nasihat ke perli aku ni Hana?Ara menjawab ringkas……………….“Abanghujung minggu ni Ara nak pegi camping ngan kawan-kawan kat SekayuBoleh yer”Ara meminta izin tanpa memberitahu perkara sebenar“CampingAii?sejak bila pulak isteri abang suka camping-camping niTak payah pegi l
21-Грудня-2014 03:55 Nike Air Foamposite One:
“Again Zahra?” “Um.” Idah Adelia mengerut dahi.“Laa??“Aku dah agak dah. Malah, Kenapa cik Natisa pilih perkaaan tu? Bahtera itu berjaya dikemudi. I??m not moving.??Petang yang hanya segaris senja itu melihat Mengamati dua insan remaja yang sedang khayal berkongsikan ??earphone??; si lelaki bernyanyi-nyanyi kecil memegang kemas tangan si gadis Mereka bahagia barangkali Walaupun dengan hanya momen mudah seperti itu Jejantas itu Suatu simbolik kompleks Seperti suatu signifikasi hubungan segala macam rasa yang hanya mereka mengerti perasaan yang hanya fragmen-fragmen abstrak Cinta zaman sekolah Cinta anak-anak remaja yang indah??Ida I minta maaf I sangat sayangkan you You have sacrificed a lot for me ??The Man Who Cant?? Be Moved?? jadi saksi kita Last night I repeatedly listened to this song Entah dah berapa banyak kali I dengar sampai tertidur Lepas ni I dengar lagu ni je Ni lagu kita Ida??Malam itu dia ke jejantas itu lagi Berjaket bulu tebal berseluar khaki ton hijau kusam
21-Грудня-2014 03:54 Air Max 24-7:
Dari tingkat 15 pemandangan ke bawah seperti semut. “Sebenarnya??.Iz??” Nizam tak sampai hati untuk meneruskannya Dia tahu pasti hati gadis ini akan terluka “Kenapa dengan dia Zam. Sarah kecewa.? Aku lihat umi senyum kembali.ah. Ruby dengan Pe?ah dah standby kat sebelahheh Aku ni macam ada bonzer la pulaktapi dua-dua bonzer kecikheheMia menjungkit kening Berlagak” Eleh kau jangan nak perasanlah anak mak cik Pah tu nanti berkenan kat kau Aku seribu kali cantik dari kau mesti aku yang dapat dia,Harap maklum.What a tough assignment. TAMAT 558pagi(bangun2 solat subuh. Berbunyi lagi sms ku. Usai solat.“sy awek yazeed.sy nak jmpa Najma petang nie.Najma faham maksud saya.” Kalau awek orang yang korang dok men mesej dah cakap macam tu kat korangsila ambil perhatian ye. “Ala, Lantas Helmi memberi salam dan memanggil Aisya untuk keluar rumah.“APA MAK?!” suara Ain Najwa terkeluar dengan lantangnya “Cuba Mak ulang sekali lagi dekat Ain” Puan Nina masih tenang melipat kain sam
     1 2    


add_new_a tab_s tab_s_r
CRM система управления проектами CRM №❶ по проектам
5 5 4650
Сайт: projects-manager.com 100 of 100 based on 8933 votes.