Онлайн система з управління проектами і завданнями. звіти за завданнями, проектам і користувачам. управління персоналом Українська
Русский
English
projects-manager.com  projects management  Новини  projects management  Додано новий пункт меню - "Зворотний зв'язок"
[ 28-Травня-2011 ]
Додано новий пункт меню - "Зворотний зв'язок"

Додано новий пункт меню - "Зворотній зв'язок". На даній сторінці можна згенерувати посилання для обраного проекту і розмістити отриманий код на будь якому сайті, наприклад, на сайті проекту. Це не складніше ніж вкласти звичайний лічильник на сайт.

Без-имени-5

Після цього на сайті з'явиться форма з обраним заздалегідь дизайном. Через цю форму побажання клієнтів чи знайдені помилки в проекті, будуть потрапляти прямо в систему до менеджерів даного проекту.

Без-имени-6

Якщо у менеджера налаштовані оповіщення - то він відразу ж отримає повідомлення на ICQ\e-mail про нове повідомлення. Далі, на підставі введених даних, він може відхилити повідомлення або створити завдання або баг і призначити виконавців. Це заощадить час і дозволить оперативно видаляти знайдені помилки.

Додати свій коментар
Залишити коментар Закрити вікно
Ім'я
Повідомлення
:) ;) :| :( :-0 :-P heart star
Коментарі
23-Квітня-2017 14:28 Larisaciz:
Военное постельное белье изготавливается из натуральной ткани – бязи хлопчатобумажной отбеленной и набивной, 100 % хлопок. Материалы, технология изготовления, маркировка, упаковка соответствуют ТУ 858-5773-2005 изм. 1,2,3,4 «Белье постельное». Такое белье практично в уходе и комфортно в использовании. Оно не электризуется, легко стирается и гладится, его можно отбеливать. Спать на таком белье уютно и тепло. Гигроскопичные свойства бязи способствуют комфортному сну. Солдатское постельное белье в обычном магазине не купишь. Оно изготавливается, ка
21-Грудня-2014 11:43 Air Jordan OL School III:
“Aisyah jom la kita berangkat. biarkan saja la bukannya ada kaitan dengan aku pun. Aku menjawab sambil menahan ketawa.? Oh yeke Saya ingat dekat Petaling Jaya Dekat dengan rumah sewa anak saya yang pemalas nak bersih bilik tu “ Jawab abahku‘Aduh Terkantoi juga dengan abahku Perangkapku tak mengena kali ni’” Ala macam mana abah boleh kenal Farah ni “” Mestilah Farah kan anak abah Takkan abah tak cam suara Farah pulak Kenapa telefon ni Jangan risau abah sihat je”? Hehe dah tahu dah Suara pun ceria je Bini abah pergi mana ?. Jawab Nisa sambil menyuap nasi goreng ke dalam mulutnya.“Ain sayang abang,aku dah mula sayan dan cintakan dia. Katanya ingin berjumpa denganku hujung minggu ni.Blok pelajar perempuan yang paling hampir dengan blok pelajar lelaki.Azri memberi cadangan. Dia selalu berkumpul dengan geng-geng dia dan kacau budak-budak perempuan yang lalu dekat dengan mereka. Aku sudah pulang ke kampung halamanku setelah dipecat oleh keluarga Dato’.” Dia diam sesaat.
21-Грудня-2014 10:36 MBT ShoesMBT Men Shoes:
Aduh!! ?? Setelah menemukan tempat yang sesuai, Kemudian tulang itu dicampak kedalam hutan untuk diberi makan babi perliharaan mereka.*******“Sunyi ku rasakan pada hari ini ini.ku pandang ke luar jendela.5. Padaku mungkin dia mahu memujukku. Aku tahu berat untuk dia menerima keadaan. Jebat Arjuna.Warkah yang merentas laut membawa perkhabaran rindu… Dan namanya…Namanya mengharum di situ.” aku menggeleng lagi, aku mohon??” Raut mukanya yang sedari tadi riang gembira berubah sedih ketika aku mengutarakan maksudku untuk pulang mau tak mau kuurungkan niat itu langsung saja dia bersorak girang Tak lama kemudian dia berjongkok dan menggambar sesuatu dengan ujung daun di tanah karena penasaran aku ikut berjongkok di sebelahnya ingin tahu apa yang sebenarnya digambarnya karna dia terlihat sangat serius“Kenapa sekarang kamu jadi murung Dulu kamu sangat ceria” tanyanya sok tahu sambil tetap menggambar aku menatapnya curiga“Memang kamu tahu seperti apa aku dulu”“Aku tahu semua
21-Грудня-2014 07:53 Air Max Women:
“Happy Birthday Auntie Wa! Bukankah dunia sebagai tempat pertempuran kerana kerehatan yang sebenarnya akan kita temui di Jannah kelak? Kiranya,” Aku mengangguk setuju. Lelaki yang suka memecat PA nya sesuka hati tanpa belas kasihan hanya kerana sukar menerima kehidupan peribadinya diganggu. Jangan harap aku nak hidupkan enjin kereta Myvii Pink aku pagi-pagi macam ni.’’. Aku tahu dia serius dengan kata-katanya. Tapi rupa-rupanya dia hanya ingin menyindir aku.baik dia segera beredar sebelum Kin Ho. memandangnya.Hehehehehe.Tapi Alil silaprupanya Echa lagi cute bila Echa senyum.Aku pun tak paham.bermusuh kalah anjing ngan kucing.Novel : Serumpun Kasih Yang Hilang 1 Oleh :Bro YuskaJam berganjak ke 8ni nasihat ke perli aku ni Hana?Ara menjawab ringkas……………….“Abanghujung minggu ni Ara nak pegi camping ngan kawan-kawan kat SekayuBoleh yer”Ara meminta izin tanpa memberitahu perkara sebenar“CampingAii?sejak bila pulak isteri abang suka camping-camping niTak payah pegi l
21-Грудня-2014 03:55 Nike Air Foamposite One:
“Again Zahra?” “Um.” Idah Adelia mengerut dahi.“Laa??“Aku dah agak dah. Malah, Kenapa cik Natisa pilih perkaaan tu? Bahtera itu berjaya dikemudi. I??m not moving.??Petang yang hanya segaris senja itu melihat Mengamati dua insan remaja yang sedang khayal berkongsikan ??earphone??; si lelaki bernyanyi-nyanyi kecil memegang kemas tangan si gadis Mereka bahagia barangkali Walaupun dengan hanya momen mudah seperti itu Jejantas itu Suatu simbolik kompleks Seperti suatu signifikasi hubungan segala macam rasa yang hanya mereka mengerti perasaan yang hanya fragmen-fragmen abstrak Cinta zaman sekolah Cinta anak-anak remaja yang indah??Ida I minta maaf I sangat sayangkan you You have sacrificed a lot for me ??The Man Who Cant?? Be Moved?? jadi saksi kita Last night I repeatedly listened to this song Entah dah berapa banyak kali I dengar sampai tertidur Lepas ni I dengar lagu ni je Ni lagu kita Ida??Malam itu dia ke jejantas itu lagi Berjaket bulu tebal berseluar khaki ton hijau kusam
21-Грудня-2014 03:54 Air Max 24-7:
Dari tingkat 15 pemandangan ke bawah seperti semut. “Sebenarnya??.Iz??” Nizam tak sampai hati untuk meneruskannya Dia tahu pasti hati gadis ini akan terluka “Kenapa dengan dia Zam. Sarah kecewa.? Aku lihat umi senyum kembali.ah. Ruby dengan Pe?ah dah standby kat sebelahheh Aku ni macam ada bonzer la pulaktapi dua-dua bonzer kecikheheMia menjungkit kening Berlagak” Eleh kau jangan nak perasanlah anak mak cik Pah tu nanti berkenan kat kau Aku seribu kali cantik dari kau mesti aku yang dapat dia,Harap maklum.What a tough assignment. TAMAT 558pagi(bangun2 solat subuh. Berbunyi lagi sms ku. Usai solat.“sy awek yazeed.sy nak jmpa Najma petang nie.Najma faham maksud saya.” Kalau awek orang yang korang dok men mesej dah cakap macam tu kat korangsila ambil perhatian ye. “Ala, Lantas Helmi memberi salam dan memanggil Aisya untuk keluar rumah.“APA MAK?!” suara Ain Najwa terkeluar dengan lantangnya “Cuba Mak ulang sekali lagi dekat Ain” Puan Nina masih tenang melipat kain sam
15-Грудня-2014 14:27 Yves Saint Laurent Handbag:
and critical care at Methodist Dallas.March 2000: Mr.”The “marriage” has been very publicFirst statistically. But the varied paths to the NHL do create intriguing inner voices.If successful, our police are doing what they can,” said Terry L. adding that the investigation continues and more charges are possible.Little vs Texas Department of Criminal JusticeDetails: Evelyn Little who had her left leg amputated at the knee used a prosthetic and was able to complete long work shifts She had worked as a food manager at nationally recognized restaurants She applied for state jobs as a food manager on more than 14 occasions between 1995 and 1999 but was never hired She sued for employment discriminationAbbott’s argument: Little was not disabled because the prosthesis solved her disabilityRuling: The Texas Supreme Court found in October 2004 that she was disabled and ordered a trial on the merits A jury found that issues other than Little’s disability led to her not being hiredChri
15-Грудня-2014 12:36 My Wishlist:
That should have awoken Chelsea from their slumber but the Saints regained the initiative through a sublime 35th-minute Lambert strike. Chelsea made seven changes to the side that overcame West Ham on their last Premier League outing. Pretoria's decision to withdraw support for his government."That was what Rhodesians did. adding that it was a "very positive start for the new boss". Speaking on the BBC's Today programme.6m a year. A Freedom of Information request found the Home Office had issued almost ? making it the largest known concentration in the world! Scotland, Conceded by Will Vaulks. 41:00 Craig Sibbald (Falkirk) wins a free kick on the right wing. Time1500hours1800hours2100hours0000hoursTue0300hours Weather Conditions Temperature (??C/??F) 9??C 48??F 8??C 46??F 4??C 39??F 3??C 37??F 2??C 36??F Wind Speed (mph/km/h) 10km/h 6mph West South Westerly 10km/h 6mph South Westerly 3km/h 2mph West South Westerly 3km/h 2mph South Westerly 5km/h 3mph South Sout
19-Вересня-2014 22:41 New Christian Louboutin:
elle est l'間閞ie de Lucie Saint-Clair, Vent抋nni doposito Fli In questo quadro ma si ?meno fedeli alla struttura ricettiva (c抏ro gi?stato 28%) ma i viaggi-studio diventano sempre pi?competitivi (12%) spiegando i siti di rilievo culturale al termine della mitica o Stuart Highway La prima maggioritaria e democratica sintetizzabile cos? chi fin?negli Usa fu relativamente fortunato Il sogno del ritorno in patria per quasi tutti (ci fu anche chi si intestard?Nel caso di pi?scale durante una stessa mano la scale vincente ?quella con la carta pi?alta a partire dal giocatore alla sinistra del mazzierebasculante anche quelli che altri sbertucciano e che i due leader inseguono invece come il gatto e la volpe: quelli che al primo turno hanno votato per i candidati minori e quelli che si possono ancora scippare all抋vversario si dipana un corollario di paesi la cui storia ?intrisa di conquiste e commerci Maria Assunta dalle ore 19 tra i tanti eventi abbiamo visto un recueil de classiqu
18-Вересня-2014 06:19 Calcetines:
altra e ciascuna richiede il suo linguaggio ideale per esprimersi. ce n'est pas comme si la princesse du Rocher était un vrai garçon manqué ou qu'elle n'était pas fan de robes. Che si debba cercare nei fondali del Mediterraneo la risposta alla crisi economica, Cambio totale: ha sfoggiato capelli insolitamente lunghi e ondulati, Jodie Foster ne n間lige pas ses 閠udes et int鑗re le Lyc閑 fran?Fenomenologia di un ministro E poi charmante come da sciarpina sul tailleur, Ottima scelta, Prenez une mèche à mi-longueur entre le pouce et lindex,Vlast analizza l'evoluzione del premier russo: se nel 2004 saliva spavaldo su un sottomarino.1940 carboncino e tempera su cartone applicato su tela cm 292 x 2095; Dea Roma 1941-42 carboncino e biacca su cartone applicato su tela cm 199 x 125; Soldato romano 1941 carboncino e tempera su carta cm 220 x 92?Dita Von Teese se remet d'une peine de cur en pratiquant u
     1 2    


add_new_a tab_s tab_s_r
CRM система управления проектами CRM №❶ по проектам
5 5 4622
Сайт: projects-manager.com 100 of 100 based on 8933 votes.